Rakenna luottamusta aidoilla arvosteluilla
Kerrytä asiakasymmärrystä, saa palautetta tapaamisista, ja hyödynnä social proofia asiakashankinnassa. Kaikki palaute ja arvostelut yhdessä paikassa, mistä myynti voi valita aina sopivat referenssit.
- Rakenna luottamusta arvosteluilla, tähtiluokituksella ja NPS-pisteytyksellä.
- Saa näkyvyyttä hakukoneissa ja kasvata konversioita verkkosivulla.
- Poimi haluamasi referenssit ja liitä ne myyntimateriaaleihin tyylikkäästi.
- Kerää palautetta myyntiprosessista myyjä- ja toimipaikkakohtaisesti.
Mikä on Trustmary?
Tekeekö tiimi hyvää työtä edustaessaan firmaa? Miten voin saada lisää myyntitapaamisia? Kuinka voisimme parantaa myyntipresentaatioitamme?
Myyntiedustajat, jotka ymmärtävät asiakkaitaan ja ovat aina valmiina kehittymään ovat menestyksekkään myyntiorganisaation selkäranka
Trustmary auttaa sinua ymmärtämään asiakkaita palautteen kautta. Samaan aikaan keräät social proofia, joka auttaa sinua myymään enemmän.
Koko prosessi on automaattinen ja säästää viikoistasi tunteja aikaa.
Kaikki mitä tarvitset asiakaspalautteen hallinnoimiseen
Kerää, analysoi ja näytä asiakaspalautetta yhdellä kätevällä alustalla.
Jopa 4 kertaa enemmän vastauksia
Kerää palautetta ja arvosteluja 3-in-1 -kyselyllä
Mittaa asiakaskokemusta, saa avointa palautetta ja kerää arvosteluja samalla kertaa yhdellä kyselyllä.
Kehitä yritystäsi palautteen avulla
Muuta palautteet ja arvostelut raporteiksi ja kehitysideoiksi
Seuraa, kehitä ja johda asiakaskokemusta AI-avusteisten raporttien ja analyysien avulla. Jaa raportit helposti koko tiimille.
Rakenna luottamusta arvosteluilla
Lisää arvostelut verkkosivulle ja muihin kanaviin
Näytä arvosteluja social proofina nettisivulla, somessa, hakukoneissa ja AI-vastauksissa.
Kokeile automaattista tapaa kerätä, analysoida ja näyttää asiakaspalautetta.
Trustmary muiden myyjien ja markkinoijien sanoin
Pidätkö näkemästäsi? Tämä widget luotiin Trustmarylla.
Sano hyvästit näille yleisille ongelmille
Anna Trustmaryn huolehtia niistä puolestasi.

Et tiedä, miten myyntitapaamiset sujuvat
Ongelma: Haluat varmistaa, että myyntitapaamiset ovat tehokkaita ja että asiakkaat saavat niistä arvoa, mutta sinulla ei ole siihen fiksua tapaa.
Ratkaisu: Lähetä palautekyselyt automaattisesti jokaisen myyntitapaamisen jälkeen integroimalla Trustmary ja CRM-järjestelmä.

Myyntijohtaja ei tiedä miten kukin edustaja pärjää
Ongelma: Sinulla on myyntiedustajien tiimi, eikä sinulla ole aikaa jatkuvasti seurata kunkin tapaamisia tietääksesi miten he pärjäävät.
Ratkaisu: Merkitse automaattiset palautekyselyt asiakastägeillä. Saat raportteja asiakastyytyväisyydestä edustaja- tai tiimikohtaisesti.

Sinulla ei ole näyttää social proofia liideille
Ongelma: Tiedät, että asiakastarinat, case-tarinat ja suositukset ovat tehokkaita myyntityökaluja. Sinulla ei ole kuitenkaan tarpeeksi materiaalia ja relevantteja suosituksia, joita voisit käyttää myyntiesityksissä ja sähköposteissa.
Ratkaisu: Kerää autenttista asiakassisältöä ja -suosituksia jatkuvasti Trustmaryn avulla.

Vaikeudet buukata tapaamisia
Ongelma: Varaa aika -sivusi konversioprosentti on matala, eivätkä ihmiset halua puhua sinulle. Jäät paitsi myyntipotentiaalista.
Ratkaisu: Näytä positiivisia asiakasarvosteluja Varaa aika -sivullasi. Se madaltaa kynnystä varata aika ja lisää konversioprosenttia.
Lue menestystarinoita

Vainu: Paremmalla palautteella enemmän myyntiä

Vanajanlinna: 2 kuukaudessa 40 000 eurolla tarjouksia verkkosivuilta

Academy of Brain: Asiakkaiden ääni vei markkinoinnin ja myynnin uudelle tasolle

Perintäritari: Asiakaspalaute on tehokkainta markkinointia

Myyntitiimi saa palautetta ja enemmän tapaamisia Trustmaryn avulla
