Integroi Talosofta ja Trustmary

Kerää asiakaspalaute ja arvostelut Talosoftalla automaattisesti

Integroi Talosofta ja Trustmary, ja kerää palautetta ja arvosteluja automaattisesti oikealla hetkellä. Mitta asiakaskokemusta, kerää avointa palautetta, ja saa arvosteluja julkaistavaksi verkkosivullasi

Varaa tapaaminen

  • Kerää palautetta asiakkailta ja seuraa ja raportoi asiakaspalautetta
  • Muunna positiiviset palautteet automaattisesti arvosteluiksi ja vie ne verkkoon
  • Lisää luottamusta ja myyntiä: jopa 20% enemmän yhteydenottoja verkkosivulta
  • Paranna asiakaskokemusta ja kasvata yritystäsi palautteen perusteella

Trustmary auttaa yli 500 yritystä Suomessa parantamaan luottamusta ja asiakaskokemusta

kattokeskus logo
kattokeskus logo

Digitalisoi asiakassuositukset ja opi ymmärtämään asiakkaitasi paremmin

Asiakaspalautteet ja suositukset ovat tänä päivänä yksi tärkeimmistä tekijöistä myynnin ja markkinoinnin onnistumisessa. Asiakkaat luottavat muiden kokemuksiin enemmän kuin yrityksen omiin lupauksiin – ja positiiviset arvostelut voivat ratkaista kaupan tai liidin syntymisen.

Trustmary tekee palautteen ja arvostelujen keräämisestä systeemaattista ja automaattista, sekä mahdollistaa niiden tehokkaan hyödyntämisen.

NPS kysely

Kaikki oleellinen yhdellä kyselyllä

  • Mittaa asiakaskokemusta NPS:n avulla, kerää avointa palautetta, ja saa samalla arvosteluja.
  • Lyhyet ja helpot kyselyt kannustavat vastaamaan: korkea vastausprosentti.
  • Kerää myös kolmannen osapuolen arvosteluja esimerkiksi Googleen ja Facebookiin.
  • Automatisoi kerääminen Talosofta-integraatiolla.

Tehosta markkinointia arvosteluilla

  • Lisää arvostelut automaattisesti verkkosivillesi, missä ne kasvattavat verkkosivujen konversioastetta.
  • Asikkaamme saavat keskimäärin 20% enemmän liidejä verkkosivilta arvostelujen avulla.
  • Lisää näkyvyyttä hakukoneissa ja tekoälyvastauksissa tähtiarvosteluilla.
  • Jaa arvosteluja somessa ja muissa kanavissa.

Seuraa, kehitä ja johda asiakaskokemusta

  • Seuraa asiakaskokemusta ja arvostelujen keskiarvoa reaaliajassa raporteilla,
  • Saa tekoälyn analyysit ja tiivistelmät kaikesta palautteesta, sekä toiminnalliset vinkit asiakaskokemuksen parantamiseen.
  • Älykkäät ilmoitukset kertovat, kun saat uusia vastauksia.
  • Luo erilaisia raportteja ja jaa ne helposti organisaatiossasi.

Miksi arvostelut vaikuttavat niin paljon suoraan ostamiseen?

Vain 14%

ihmisistä tekee ostopäätöksiä mainonnan perusteella.

Sen sijaan 97%

kuluttajista lukee arvosteluja ennen ostopäätöstä.

Myös 92%

B2B-asiakkasta ostaa todennäköisemmin luettuaan luotettavan arvostelun.

Olisiko aika alkaa panostaa arvosteluihin?

Varaa tapaaminen

Näin integraatio toimii käytännössä

Talosoftassa tapahtuvat toiminnot aiheuttavat toiminnon Trustmaryssa – näin keräät palautetta aina oikealla hetkellä.

 

1. Toiminto Talosoftassa

Tietty valitsemasi toiminto Talosoftassa aloittaa automaatioketjun. Esimerkkejä hyvistä triggereistä palautekyselyille:

  • Sopimus on tehty: saat palautetta myyntiprosessista.
  • Työmaa valmis: saat palautetta ja arvosteluja valmiista projektista.
  • Tilaus vastaanotettu + viive: saat väliaikatietoja asiakkaan tunnelmista kesken projektin.
  • Hävitty: voit kysyä prospektilta, miksi hävisit diilin.

2. Automaattinen lähetys asiakkaalle

Trustmarysta lähtee palautekysely automaattisesti asiakkaan sähköpostiin. Sinun ei tarvitse kirjautua Trustmaryyn – riittää, kun merkkaat toiminnon Talosoftassa. Myös muistutusviestit lähtevät automaattisesti.

Automaatio toimii vain sähköpostilähetyksessä, mutta voit halutessasi jakaa kyselyjä muillakin tavoin, esimerkiksi QR-koodeilla paikan päällä.

3. Palaute ja arvostelut

Helpot ja lyhyet kyselyt tuottavat hyvän vastausprosentin. Asiakkaan ei tarvitse kirjautua mihinkään. Kun asiakas vastaa, saat tietoosi:

  • Net Promoter Scoren
  • Avoimen palautteen
  • Mahdollisen arvostelun

4. Keskitetty raportointi

Kaikki palautteet, arvostelut ja keskiarvot tallentuvat yhteen näkymään. Asiakaskokemuksen ja maineen seuraaminen on helppoa.

Voit luoda tarpeisiisi sopivia raportteja ja jakaa niitä myös muille.

5. Hyödynnä arvosteluja

Kun olet kerännyt arvosteluja, voit hyödyntää niitä lisäämään kauppaa verkkosivustolla ja saamaan näkyvyyttä hakukoneissa ja AI-vastauksissa. Uudet arvostelut päivittyvät automaattisesti nettisivulle sitten, kun widgetit on kerran asennettu.

  • Lisää parhaat arvostelut kotisivulle karusellilla.
  • Lisää oikeat arvostelut oikeille alasivuille (kattoremontit-sivulle kattoremonttiarvostelut, Oulu-sivulle oululaisten arvostelut jne).
  • Saat tähtiarvostelut näkymään Googlessa ja myös ChatGPT voi mahdollisesti käyttää tietoa vastauksissaan.
  • Jaa arvosteluja somessa ja käytä esimerkiksi tarjouksissa.

Varaa konsultaatio

Älä jää ihmettelemään – varaa tapaaminen asiantuntijoidemme kanssa, niin laitetaan pyörät pyörimään!

Aloitetaan massalähetyksellä, jonka avulla saat kymmeniä arvosteluja, joita voit alkaa hyödyntää. Katsotaan sen jälkeen integraatio ja automaatio kuntoon.

Meiltä saat myös jatkossa suomenkielistä neuvontaa niin teknisiin kuin strategisiin kysymyksiin.

Varaa tapaaminen

Usein kysytyt kysymykset

Kyllä, itse sovellus on saatavilla suomeksi, samoin kyselyt. Meiltä saat myös suomenkielistä asiakaspalvelua niin chatissa, sähköpostilla, kuin henkilökohtaisestikin.

Muita tuettuja kieliä ova englanti, ruotsi, saksa, ranska, ja espanja.

Kyllä, Trustmaryssa on saatavilla ilmainen versio, jota voit käyttää itsenäisesti ilman aikarajaa. Huomaa, että ilmaisversiossa on käytössä rajalliset ominaisuudet.

Halutessasi voimme tehdä yhdessä ilmaisen testilähetyksen, jossa laitamme palautteenkeruun kerralla isosti liikkeelle. Testi ei velvoita sitoutumaan palveluun, vaan voit sen jälkeen arvioida, haluatko kenties jatkaa keräystä ja hyödyntää keräämäsi arvostelut.

Katso ajantasaiset hinnat hinnastostamme.